رئیس پلیس فتا ایلام در خصوص ی با سوء استفاده از عناوین اداری در فضای مجازی به شهروندان هشدار داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ "علی جمالی" رئیس پلیس فتا ایلام در این خصوص گفت: ان با درج آگهی‌های تبلیغاتی و معرفی خود به عنوان پرسنل ادارات مختلف دولتی و خصوصی از شهروندان ی می‌کنند.

این مقام مسئول افزود: در این روش فرد عنوان می‌دارد منتسب به یکی از ادارات مهم است و به علت نفوذ اجتماعی و اداری قادر است امورات اداری شهروندان را در نهادهای مختلف پیگیری و مرتفع نماید.

وی اظهار داشت: پس از تماس شهروندان با صاحب انتشار دهنده آگهی، افراد اعتماد شهروندان را جلب نموده و عنوان می‌دارند در ازای انجام کارهای اداری بایستی مبالغی را به صورت پیش‌پرداخت و بیعانه به حساب آن‌ها واریز کند.  

سرهنگ جمالی ادامه داد: متأسفانه بعضاً مشاهده می‌شود که شهروندان برای تسریع در انجام کارهای اداری خود به این افراد اعتماد کرده و مبالغ زیادی را به حساب آن‌ها واریز می‌کنند اما پس از دریافت وجه، ان دیگر پاسخگوی افراد نیستند و از این طریق دست به ی از شهروندان می‌زنند.

این مقام مسئول بیان کرد: افراد با هویت جعلی و پوششی در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند که کاربران می‌بایست دقت کنند و با اعتماد بیجا قربانی اهداف آنان نشوند.

رئیس پلیس فتا ایلام بیان کرد: پلیس فتا با کسانی را که در فضای مجازی اقدام به انجام اینگونه کارها می‌کنند ضمن شناسایی، به اتهام سوء استفاده از نام و عنوان جعلی و تشویش اذهان عمومی به محاکم قضایی معرفی می‌ کنند.

سرهنگ جمالی  گفت: عموم مردم می توانند از آخرین هشدارهای سایبری و روش‌های پیشگیری از جرایم سایبری، از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مطلع شوند.


نرم افزار کده شهروندان ,پلیس ,اداری ,می‌کنند ,افراد ,سرهنگ ,رئیس پلیس ,فضای مجازی ,حساب آن‌ها ,آن‌ها واریز ,کارهای اداری ,حساب آن‌ها واریز ,انجام کارهای ادا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پنجره روبه آفتاب واردات انواع نژاد سگ معرفی کالا فروشگاهی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پارسی فان - مجله تفریحی ، سرگرمی ، دانلود فیلم و سریال چگونه باید در محیط مدرسه احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟ دانستی های فودی